Ännu en dag med sol(ovanligt stark), moln och fika

Idag vaknade jag med solen skinandes rakt i ansiktet! Inte ett moln syntes på himmelen, alla blev vi på bra humör! Jag, Julia, Anna och Alida tänkte "detta blir en perfekt dag att gå till parken och picknicka eller bara sitta i solen". Men så dags till att ta oss ut genom dörren kom molnen och med en väldans fart också. Vi hann precis fram till Glasgow Green när himlen var tjock av moln och det började blåsta kallt. Brrr. Så det blev att fota allt sevärt snabbt och sen gå hemmåt och byta om till varma koftor och halsdukar. Jag och Julia sitter nu med varisn varm god choklad på ett mysigt cafe i närheten av den super bra vintage affären Mr Ben och Bistro Grammofon. Kanske detta är ännu ett nytt stammis sälle? Vi får sitta hur länge vi vill på nätet, verkar ju inte som vi lyckas hitta nåt bra internet att skaffa till vår lägenhet, Dongel är ju ett alternativ, men dock ett dyrt ett..

Kvällen vet jag inte vad den kommer bjuda på, kanske en film från våra 30 filmkanaler.. :)


Min fina sov hörna i morgon ljuset (eller mittpådagen ljuset).


Morgonglada Julia.


Jag i min fur på vår "kommautpågenomfönstret" terass.


Vår annorlunda innergård.


Vår husfasad. Vi bor högst upp i mitten bakom den lilla tornliknande saken.

Kommentarer
Postat av: Emese

Gillar din blogg bäst! Mycket bilder =) Vad fint ni verkar ha det! Åhh...önskar jag hade pengar. jag skulle komma å hälsa på på en gång!!! När slutar ni? Ska försöka skrapa ihop cash innan dess!!! Saknar dej Pauline. Kramar

2008-09-24 @ 08:52:12
URL: http://photographybyemese.blogspot.com
Postat av: maria

åh ikväll spelar kristian anttila på republik och jag saknar dig massor!



så roligt att läsa din blogg föresten håller med emese om de fina bilderna, och vilken lägenhet ni verkar ha hittat då!



hoppas du har det riktigt bra, stor kram från norpan!

2008-09-25 @ 14:33:32
URL: http://nordantill.blogg.se/
Postat av: Frk Bratt

Ho ho snyggo!



Har med Karins hjälp också hittat hit och njuter i fulla drag av dina berättelser och bilder. Ni ser ju inte ut att lida nöd....



Men saknad är du här dock.



KRAM

2008-09-25 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0