Höstmys och pyssel

Nu har jag precis avnjutigt en god fredagsmiddag med tesco (snabbköpet här bredvid) pizza uppiffad med fetaost och rödvin. Ikväll blir det pyssel pyssel med bokprojektet.



Igår gick jag Eva och Michal till West end för att fynda gammla böcker till detta projekt, jag hittade 5 potentiala! en  som nästan är 100 år gammal, från 1909. Sedan hamnade vi på gammla stammis stället Offshore. Mycket mysig kväll med brainstorming över kaffe och god soppa. Så många ideer har kläckts och ska få ta lite form ikväll :)
Efter det gick vi en mysig höstproemnad hem, luktar så gott och är så fint nu när löven tar färg.


Idag har jag helt klart gått upp det tidigaste jag nånsin stigit upp sen vi flyttade hit till lägenheten på en dag som inte är skoldag, kl 9.05 steg jag ur sängen, är riktigt stolt över mig själv! Vilket var väldigt bra, har hunnit med en runda till Paddys market och shoppat två klockor för 4 pund och en sväng in på millers artstore där jag och eva shoppade loss på färger,  penslar, skalpeller, bläck och mycket annat. Sen kl 14 blev det bio! Jättemysig biograf, Burn after reading blev det -så störd och bra film hahaha, trodde aldrig jag skulle garva så åt att nån fick huvudet avskjutet. Kommer kanske bli nya fredagssysslan nu, kostar bara 3 pund just på fredagar :D


Kommentarer
Postat av: jonas

vafan vi ska ju bo på dk ihop! vad är det här? vafan p-line!

2008-10-18 @ 12:12:18
Postat av: Pauline

Sorry jonas, men kunde bara inte tacka nej till denna underbara förfrågan :)

2008-10-18 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0