Tunnbindaregatan nästa

Wihoo! Nu kan det bli så att jag ska flytta med min käre vän frk Bratt till Tunnbindaregatan efter jul!

Där någonstans ska vi bo :)

Jag är så glad att Ida har sånna vänner som låter henne få ta hand om lägenheten medan de åker utomlands och att Ida tänker på mig som boendevän. Men vi vet ju redan att det går alldeles utmärkt att dela kök och vardagsum ihop! Ska bli skönt att slippa korridorsboende speciellt eftersom den bästa korridoren snart inte längre kommer att existera, men kul att vi alla ska flytta ihop två och två därifrån- så Ida du kommer få vara stand in som hjärtevän <3

Idag har det varit en heldag iskolan med en massa inspiration till kommande "göra om gammal bok med färg, form och vad du än kan koma på" projekt och till Flash fantasivärlden, vill bara fixa material nu så jag kan sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Karin

tunnbindaregatan? ida sa ju att vi skulle bo precis bredvid varandra..hmm.stämde ju inte..

2008-10-16 @ 20:53:51
Postat av: maria

wiiiee vad kul! å värsta nära oss också ;) inte för att det var så långt innan förstås men ändå wiiiiee!

2008-10-16 @ 21:02:42
URL: http://nordantill.blogg.se/
Postat av: Frk Bratt

Wiiiiihaaaaa:)

2008-10-23 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0