New Flatmates


Här ser ni mina två nya flatsmates! Igår bestämdes det att dessa två soffliggare skulle få flytta in hos oss på riktigt. YEY! Det har ju inte gått så bra för dem att hitta en lägenhet för bara tre månader. De flyttar nu till min plats i hörnet och jag flyttar ner till Alida. Det är ju alldeles förträffligt att vi bor i så stor lägenhet, känns verkligen inte trångt att bo 6 st plus de som kommer på besök då o då :)

Idag ska det skissas för fullt! Har en del att göra till onsdagen plus att jag borde sätta igång och göra figurer och grejer till min fantasivärld i flash.. har ju en någorlunda idé till den iaf. Världen måste vara gjord av kollage så det ska bli ett kollage av en massa figurer och annat gjort av tygbitar och mönster. Så måste ut på stan och hitta tygaffärer :P

Idag har jag också en väldans hemlängtan..  Denna hemlängtan går inte till Stockholm utan till Norrköping och alla ni underbara vänner där - saknar er mycket denna dag! Ska nog göra några fattigariddare för att muntra upp mig själv  :)

Kommentarer
Postat av: Lois

För det första, gud så fina bilder du har gjort på krokikursen! Å vad jag också vill göra nåt sådant. För det andra, du saknas också din lilla partypingla!

2008-10-13 @ 21:29:43
URL: http://nordantill.blogg.se/
Postat av: emelie

norrköping saknar sin glans utan dig vännen!

2008-10-13 @ 22:43:28
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: Robbin

Kan bara instämma, riktigt fin kroki! Verkar härligt med allt det andra, skotska höglandet ser inte dumt ut. Enjoy! Snart T&T igen ;)

2008-10-14 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0