The Canadian night

De sista dagarna har bestått av mycket plugg men jag har ändå lyckats ta mig ut på bio men Julia och Anne I fredags, såg Madagaskar två!! Såå kul, älskar Morris även om han bara var med i typ 2 minuter.

Sedan i lördags hörde kanadensaren Jeff av sig och bjöd oss hem till han på förfest! Jag, Julia och Anne bar oss i väg bort mot west end i blandade tankar, vi hade aldrig träffat Jeff så vi var lite oroliga på vad vi hade gett oss in på. Men självklart var det inget att oroa sig över, Jeff var super trevlig och hans vänner likaså, det var en blandning av kanadensare, skottar och en irländare och så vi svenskar förstoss! Det var en riktigt kul kväll och massa engelska språkades.  När klockan började närma sig ett insåg vi att det var dags att ta sig ut, vi drog med alla till the Litebar och ansade runt. Mitt under kvällen när jag fann mig stå i en liten gränd med Jeff och Joel insåg jag att jag egentligen inte vet någonting om dessa två människor och att de lika gärna kunde slå ihjäl mig nu, men jag hade tur (phuu) vi drack bara lite snodd rom och öl och hälsade på en söt jultomte, sen blev det att springa in igen när Jeffs ”fav” låt började spela.





Kvällen var minst sagt super lyckad!

Idag har vi lämnat in flash världen, som inte alls blev riktigt som jag tänkt mig men men.. Imorgon har vi den stora inlämningen med alla våra konstverk vi skapat under denna termin sen är det LOV! och bara 6 dagar kvar tills vi möts av svealand doft! Ska bli underbart o slippa denna konstanta lukt av toast som befinner sig som en dimma över hela staden.

På fredag blir det konsert med the Vaselins och på lördag en sista fest här i Glasgow hemma hos oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh the vaselins min lillebror skulle vara så avis på dig. ( jag antar att du vet att det är ett av mr cobains favvo band ;)



härligt att ni kommer tillbaka snart, ni är saknade! I norpan har det precis kommit lite snö nu så det kanske blir en riktigt fin jul i år vem vet. : )



Lycka till med alla skolinlämningar!

KRAM / Maria

2008-12-11 @ 11:09:04
URL: http://nordantill.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0