Last trip

Igår blev det ingen åktur med käre chriss till skolan, jag gav bort min plats till Anna så hon kunde gå ut på date och hinna med att göra sina mönster kvällen innan, och tur var väl ändå det så att satckars Chriss slapp höra mig och mitt svamlande. De sista gångerna vi har åkt har jag lyckats göra bort mig lite, så där som jag lätt gör... :) första gången när vi åkte genom southside som är det "skumma " kvarteren här i glasgow berättade han att han tänkt hyra en lägenhet där men hade då fått höra att de har "monkeys in the korridorrs" ,detta var vad som hördes i mina öron, vilket jag tycker verkade skumt men alla andra bara nickade o sa "ahaa" som de förstod precis, darför frågade jag högt vaddå? do they have monkeys in the korridors???, men nepp tydligen "do they mugg you in the korridorrs". Såklart!
O så i går morse när jag skullel höra hur hans helg hade varit fick jag ur mig " Did you have a GREATE weekend?" och för att rädda detta så sa jag "cause you couldent had a bad one" (ja varför dkullr han inte kunnat ha det..)o fortsatte svammla ett bra tag till tills jag fick ur mig "so do you?" (bör läsas som en hispig tant) ,inte valde jag det grammatiskt rätta did you utan do you. Och han svarade inte, sa INTE ett ord och vi andra brast ut i as garv, så en konstig stämning lyckades jag få till under de först 10 minutrarna på den bilresan. Det var alltså riktigt skönt att sätta mig på en buss och bara sova :) Det var sista resan till staden Ayr!!! jipiieee :P

Här är några illustrationer jag gjorde till mitt personal project som jag lämnade in igår, såå skönt att ha ledigt! det är ju verkligen inget jag har haft alls under dessa tre månader :P





Jag och Julia hade en rätt intressant (eller snarare totally amazing and radical) kväll igår, men mer om det i morgondagens inlägg. Hinner inte skriva mer nu måste ju göra mig fin inför konserten med the Vaselins! :P

Kommentarer
Postat av: Louise

Pauline! Vilken begåvad talang du är! Jag skulle vilja smacka upp den sista illustrationen på vägen, 2x3,5 m! Jag är mållös. Kramar.

2008-12-14 @ 13:12:59
URL: http://nordantill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh tack, vad glad jag blir :)

2008-12-16 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0