All night long

De två sista dagarna här har kollektivet varit såå kreativa och haft två uppesittarkvällar till kl 3.00 (Julia och Michal höll sig dock uppe till kl 6 respektive 7, förstår inte hur nån av dem orkade sig upp vid 11 sedan..) med skolprojekt, musik, mat, erotik (råkade slå på kanalen: movies for men, som vanligt vis har olika western- och polisfilmer men nu var ju kockan över tolv...)

Jag och Anna tog oss självklart en sväng förbi isrinken igår när vi skulle handla, och där stod (åkte ioförsig)  han mitt på isen i skenet av de röda, gula, gröna, blåa, vita blinkande juleljusen! Anna fick sig efter mycket papparazzi fotande en skapligt suddig bild, hihi..

Jag har nu blivit sånär klar med tre mönster till mitt personal project. Vilket går ut på att jag har tagit några slumpmässigt valda platser på Glasgow kartan och sedan gått och besökt dem för att sedan göra illustrationer och mönster av saker jag hittar där. Så nu har jag bara fyra illustrationer kvar !

.

Har inte riktigt bestämt mig än för vilken av de här löv mönsterna som ska lämnas in.





Ikväll blir det inget uppesittande, ska ju upp tidigt till skolan imorgon, men inte lika tidigt som vanligt för jag, Eva och Michal har lyckats få oss skjuss av en kille som bor precis här vid oss, så en timma extra sömn blir det!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag röstar på lövmönster nummer 2!

2008-12-03 @ 23:38:17
Postat av: Alidas mamma

Jag röstar också på lövmnster nr 2!

2008-12-04 @ 13:50:19
Postat av: emelie

jag röstar också på lövmönster nr 2! sjukt snyggt!!

2008-12-05 @ 16:39:17
URL: http://whirl.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0